Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför köpte jag.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Hirvi Visa inlägg
    Oj Oj vad kul!
    Jag skrattar så jag gråter.
    Du är ärlig i alla fall Ulferic
    Hirvi
    Håller fullständigt med. Skulle vilja sitta i publiken i en sketch där Ulferic visar upp och förklarar sina alster.
    Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

När det är trånga utrymmen som på din bild Lasse,
      om vi skulle böra med bilder där man kör in hela armen,
      med kamera, i ett hål och knäpper av, det kanske kommer fram mycke godbitar
      Va! hade jag den där bakom
      Hirvi
      SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Alla gör vi misstag oavsett om man är samlare eller köper i största allmänhet. Det jag hitills visat är kan man väl kalla det planerade misstag. Stolen saknar ett ben, kryckorna olika långa osv. Sådana köp är väl inte så mycket att gräma sig över då man är medveten om fel och brister på det som köpts. Kan fortsätta hur länge som helst med saker som har defekter eller skador. Porslin glas träföremål m.m. Frågan är varför sakerna köptes? Går inte att svara på men något gjorde att de trots skador tilltalade mig.
        Värre är väl de gånger som man köpt ett föremål som sen inte alls visar sig vara det man trott. Under alla år jag hållit på har det naturligtvis blivit en hel del sådana misstag eller missköp. Kanske är man lite mer försiktig att visa upp sådana fadäser. Tro mig, jag har gott om sådant som är rena felköpen men det får bli i en annan tråd.

Comment

Starta en tråd vetja med "Tabbar och fadäser" Kan bli hur lång och rolig som helst
          Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

En cittra i orginalförpackning måste man ju bara ha. Kan väl inte vara svårt att traktera en cittra när det går att köra Citroen. Att jag är totalt tondöv och uppmanades att hålla mig ifrån ämnet sång och musik i skolan fick mig inte att avstå köpet.
            Bifogade filer

Comment

Ja detta är kul
              Frugan kommer in och undrar vad jag gapskrattar åt,
              oj oj, ja det är trevligt!
              Hirvi
              SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Ursprungligen postat av Ulferic Visa inlägg
                En cittra i orginalförpackning måste man ju bara ha. Kan väl inte vara svårt att traktera en cittra när det går att köra Citroen. Att jag är totalt tondöv och uppmanades att hålla mig ifrån ämnet sång och musik i skolan fick mig inte att avstå köpet.
                Cittran fick jag inte behålla Den tillhörde nämligen frugan, så den hamnade på Röda korsets prylmarknad
                DG

Comment

Varför inte svarva ett stolsben av kryckan? Så kommer allt till nytta.
                  Ta ut all glädje i förskott, så får du roligt två gånger!

Comment

Working...
                  X