När det är trånga utrymmen som på din bild Lasse,
om vi skulle böra med bilder där man kör in hela armen,
med kamera, i ett hål och knäpper av, det kanske kommer fram mycke godbitar
Va! hade jag den där bakom
Hirvi
SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Alla gör vi misstag oavsett om man är samlare eller köper i största allmänhet. Det jag hitills visat är kan man väl kalla det planerade misstag. Stolen saknar ett ben, kryckorna olika långa osv. Sådana köp är väl inte så mycket att gräma sig över då man är medveten om fel och brister på det som köpts. Kan fortsätta hur länge som helst med saker som har defekter eller skador. Porslin glas träföremål m.m. Frågan är varför sakerna köptes? Går inte att svara på men något gjorde att de trots skador tilltalade mig.
Värre är väl de gånger som man köpt ett föremål som sen inte alls visar sig vara det man trott. Under alla år jag hållit på har det naturligtvis blivit en hel del sådana misstag eller missköp. Kanske är man lite mer försiktig att visa upp sådana fadäser. Tro mig, jag har gott om sådant som är rena felköpen men det får bli i en annan tråd.
En cittra i orginalförpackning måste man ju bara ha. Kan väl inte vara svårt att traktera en cittra när det går att köra Citroen. Att jag är totalt tondöv och uppmanades att hålla mig ifrån ämnet sång och musik i skolan fick mig inte att avstå köpet.
En cittra i orginalförpackning måste man ju bara ha. Kan väl inte vara svårt att traktera en cittra när det går att köra Citroen. Att jag är totalt tondöv och uppmanades att hålla mig ifrån ämnet sång och musik i skolan fick mig inte att avstå köpet.
Cittran fick jag inte behålla Den tillhörde nämligen frugan, så den hamnade på Röda korsets prylmarknad
DG
Comment