Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vet inte....

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Vet inte....

varför jag la in bilden men nu ligger den här. Att manikyra sig på rätt sätt kräver tydligen en hel uppsättning av mer eller mindre kirurgiska instrument. Själv använder jag morakniv. Även skrivandet innan datorn tog över krävde också att man var välutrustad.
    Bifogade filer

En liten undran infinner sig när man ser den övre lådan. Orangepinnarna ska ju enligt definition vara gjorda av apelsinträ. Men det tycks man ha frångått när man ställt samman det här sortimentet... Kanske är de lite mer sadistiskt lagda?
    Eller är det de nedre högra? De ser ut att vara i ben.

Comment

Hade inte en aning om vad orangepinne är. Nu vet jag. Skaften verkar vara gjorda av något plastliknande benmaterial. Eller tvärtom. Efter nagelns vårdande kanske lite massage passar.
      Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av Ulferic Visa inlägg
        Hade inte en aning om vad orangepinne är. Nu vet jag.
        Visst är det alltid lika trevligt med kulturell upplysning! Och allmänbildande!

Comment

Här är det en till som har blivit upplyst! Har aldrig hört orangepinne förut.

Ulferic, har du testat massageapparaten?
          Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Jeg har testet massageapperatet. Tilbage da jeg var lille. Den sorte er Ok de øvrige er bare for at det skal fylde noget - de behøves ikke, men den sorte

Comment

Garantisedeln är utfärdad 1958. Har inte läst det finstilta i garantin så jag har bara torrkört apparaten. Blir rakat till julen
              Bifogade filer

Comment

En massageapparat i lyxförpackning
                Bifogade filer
                --eller hur det nu va.

Comment

Working...
                X