Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Copyright

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Copyright

En avlägsen släkting till mig som levde under vikingatiden glömde att ta copyright på en kommande storsäljare. Inte kunde de tro att deras figur skulle bli en sådan succé ! Nu undrar jag om man kan göra anspråk på lite av kosingen som min släkt har blivit blåsta på trots allt ? Eftersom Walt tog ner skylten för ett antal år sedan så får jag väl försöka få kontakt med någon nära släkting till honom och berätta om denna komplicerade situationen

Eftersom bilden blev officiell idag så väljer jag att visa den här...
    Bifogade filer
    Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

Var finns mer info om guben? Länk?

Comment

Låter som en spännande Värmlandsskröna. Tell us more.

Comment

Jodå det är en av de tidigaste Musen Pigg från 600-talet, det ser man på öronens framtoning om man ser den bakrifrån i 33 graders vinkel.

Comment

Jodå det är en av de tidigaste Musen Pigg från 600-talet, det ser man på öronens framtoning om man ser den bakrifrån i 33 graders vinkel.

Comment

Jag skrev ett låångt inlägg och drabbades av att det bara stog ERROR i rutan. Detta händer tyvärr lite väl ofta för dagen och jag hoppas att det går att få bukt med..

Nog om detta, bilden har jag "lånat" av en av våra större kvällstidningar. Det är ett nyligen uppgrävt fynd från vikingatiden. Och jag lär nog få problem med att bevisa mitt rakt nedstigande släktled skulle jag tro

Comment

Öronen talar för sig själv från den rätta viklen.

Comment

Länk till artikeln. http://www.expressen.se/1.715298

Comment

Working...
                X