Ja jeg skal vel bare vise, at jeg kan relatere de ord til svaret når tiden kommer. Indtil da så holder jeg mig tilbage.
Et dejligt sted du har været - selv har jeg kun ved en lejlighed besøgt landet.
Tja....ibland kan man bara inte låta bli att "vara med o gissa". Blir det något pris till vinnaren???
Min fullkomligt vanisinninga gissning är någon form av "skampåle" - man satt där med huvudet, benen/armarna till allmän beskådan - och androm till varnagel.
Om inte annat så kan ju ni andra få er ett gott skratt när ni läser detta. Inte så dumt att kunna glädja sina medmänniskor. Eller ni kanske tycker jag är en jubelidiot. I vilket fall så kan jag ju inte höra er.
För min del anser ja att det är helt onödigt att gå där och vrida och vända, var en källare med 4km ställ där dom påstod att det vändes varja dag, rena skitsnacket. Det jäser precis lika bra utan några vändningar så frågan är varför?
För min del anser ja att det är helt onödigt att gå där och vrida och vända, var en källare med 4km ställ där dom påstod att det vändes varja dag, rena skitsnacket. Det jäser precis lika bra utan några vändningar så frågan är varför?
*host*rappakalja*host*
"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Ställning för champagne är det väl?
Vrids och vänds tills så småningom halsen pekar nedåt och man då kan frysa bort bottensatsen?
Eller man kanske inte gör så idag?
Jeg ved hvad det er. Lad mig nu se.
Fest, farver, høje/lave & op/ned, cykler er de stikord jeg vil give inden det afsløres.
Jeg tog udgangspunkt i brugen af champagne. Derfor fest og farver.
Champagne kan man drikke af høje champagnefløjter eller de lave glas formet efter Marie Antoinette's bryster
Op/ned var lagringen af flaskerne som lagres med bunden ivejret
Cykler - referede til Tour de France hvor champagne konsumeres i store mængder - samt landet hvor drikken produceres.
Jeg tog udgangspunkt i brugen af champagne. Derfor fest og farver.
Champagne kan man drikke af høje champagnefløjter eller de lave glas formet efter Marie Antoinette's bryster
Op/ned var lagringen af flaskerne som lagres med bunden ivejret
Cykler - referede til Tour de France hvor champagne konsumeres i store mængder - samt landet hvor drikken produceres.
Det var da meget logisk ikke?
Med ckel trodde jag att du syftade på legendariska Lily Bollinger som cyklade vart hon skulle.
"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Ställning för champagne är det väl?
Vrids och vänds tills så småningom halsen pekar nedåt och man då kan frysa bort bottensatsen?
Eller man kanske inte gör så idag?
Helt rätt.
Ställningen heter "pupitre".
Min ställning är hämtad från firman Bollinger.
Bifogade filer
Konfucius
Comment