Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vad är dessa ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• vad är dessa ?

Nåja nu har man kommit i farten igen, hittade sådana här små prylar, säger inte vad annat asken innehöll. Och tror att jag och min man kom på vad dessa små ting används till. Men återkommer med vårt svar sedan..här en liten funderare

Click image for larger version

Name:	IMG_1293.jpg
Views:	1
Size:	82,6 KB
ID:	660697

Sybehör? Sy i knappar?

Comment

Ursprungligen postat av nobe Visa inlägg
      Sybehör? Sy i knappar?
      själv fundera jag också att det kunde vara sybehör...men nää jag tror inte det..

Comment

Jag tror fortfarande att det hör till sybehör men inom operationer på sjukhus

Comment

Ursprungligen postat av nobe Visa inlägg
          Jag tror fortfarande att det hör till sybehör men inom operationer på sjukhus
          Ok...tror inte riktigt det heller, dom var i en ask med häftstift, och jag och min man kom på den slutsatsen att man använt dessa till att ta bort häftstift ? Dessutom kom han på att möjligen konstnärer använt dessa då de satt fast sina målartyg med hähtstift så var det enklare att bort dem med dessa ?
          Låter det skäligt ?

Comment

Jag har svårt att förstå hur man använder dessa vid kirurgiska operationer.
            Dessutom har jag använt liknande för att ta bort häftstift, så den idén stöder jag.

Comment

Ursprungligen postat av Fahlis Visa inlägg
              Jag har svårt att förstå hur man använder dessa vid kirurgiska operationer.
              Dessutom har jag använt liknande för att ta bort häftstift, så den idén stöder jag.
              Skönt då var vi på rätt spår, fast ingendera av oss har sett dylika förut. Intressant fynd åter

Comment

Working...
              X