Hej på er!
Jag orkar inte med glas, kristall, keramik och porslin på ett tag nu... Ger mig in i ett helt annat område: Gamla plåtburkar, lådor och askar
De flesta har jag lyckats identifiera men denna är svår!! Är det någon här som kan ge mig en hint om var jag ska börja nysta för att hitta information om lådan är jag väldigt tacksam!
. Jag lägger upp tre bilder här; framsida, baksida och sida (båda sidorna har lika bilder) men har också många fler bilder, t.ex. närbilder på varje motiv, insida, undersida, m.fl. om någon vill ha.
Eva
Jag orkar inte med glas, kristall, keramik och porslin på ett tag nu... Ger mig in i ett helt annat område: Gamla plåtburkar, lådor och askar
De flesta har jag lyckats identifiera men denna är svår!! Är det någon här som kan ge mig en hint om var jag ska börja nysta för att hitta information om lådan är jag väldigt tacksam!
. Jag lägger upp tre bilder här; framsida, baksida och sida (båda sidorna har lika bilder) men har också många fler bilder, t.ex. närbilder på varje motiv, insida, undersida, m.fl. om någon vill ha. Eva