Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Knäpparkalender
Collapse
X
-
Att inte kunna få riktiga paranötterUrsprungligen postat av Lars M Visa inläggKnäppare i form av paranötter och som igår "Ges. geschützt". Koppar och mässing.
Men det finns bara färdigknäckta paranötter att köpa - jag blir knäckt och tar en krakmandel istället.
gör en inte glad utan bara lite trötter.
man snubblar å stötter sina fötter.
Det är ju så man kan................
Comment
-
Lucka 23 och lucka 24
Efter att ha varit utan PES i snart två dygn, får jag försöka ta igen med två tomtar.
Stort tack till alla som bidragit och gjort det kul att plocka fram knäpparna. (Knäppare kan ingen vara......)
Och jag slutar som jag började: Sök i allt blott själva kärnan, skal är allt som bräcks.
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!
Comment
-
Last edited by Kim von Platen; 2012-12-24, 15:52.
Comment
-
En svart skönhet.
Vännen Kim von Platen har med hjälp av bulvanen Polsson förärat mig denna utomordentligt vackra nötknäppare.
Nötterna är slut för ekorrarna fick de sista. Men jag försäkrar att det inte finns något nytt under kjolen! 25 cm hög och tung.
Jag får alltså öppna lucka nr 28 - den sista februari. Men till vilken musik?
PS En annan funktion redovisas på tråden med korkskruvar. DS
Comment
-
Amazing Grace...knäpp händera...applodera
Hallå,Ursprungligen postat av Lars M Visa inläggVännen Kim von Platen har med hjälp av bulvanen Polsson förärat mig denna utomordentligt vackra nötknäppare.
Nötterna är slut för ekorrarna fick de sista. Men jag försäkrar att det inte finns något nytt under kjolen! 25 cm hög och tung.
Jag får alltså öppna lucka nr 28 - den sista februari. Men till vilken musik?
PS En annan funktion redovisas på tråden med korkskruvar. DS
Gärna sång av en av mina stora favoriter... so long
Last edited by Kim von Platen; 2013-02-28, 21:31.
Comment
Comment