Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är detta?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Vad är detta?

Tänk nu på att låta de yngre PES-arna gissa lite först eftersom det säkert är alldeles för lätt för många av oss "gamlingar". Alltså vad har denna använts till?
    Bifogade filer

Inte en krusning. Måste nog sova på saken och försöka komma med ett svar i morgon.

Comment

En sådan används här efter tvätt
      I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Ulferic Visa inlägg
        Inte en krusning. Måste nog sova på saken och försöka komma med ett svar i morgon.
        Ja det var som jag misstänkte alldeles för lätt för PES-arna. Var det Krustadform Du gissade, nä det är inte rätt.

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
        En sådan används här efter tvätt
        Jaså Du krusar fortfarande örngottsbanden Maria, det är nog inte så vanligt. Själv använde jag mors krustång när jag var liten till att krusa papper med. Nuförtiden är det ju inga band på örngotten så Dina måste vara från "tiden". Nu får jag lägga in denna under tråden Krus och Kruka, eller vad säger Bengt H?

Comment

Var inte så svårt. Men det beror väl mest på att jag är gammel gubbe och samlar på diverse udda saker. Skulle kanske kontra med något gissningsbart. Får se vad jag hittar.

Comment

Gamla vackra lakan och örngott är i betydligt bättre kvalité än det flesta sängkläder som säljs idag, kalla det en vardagslyx
            Bifogade filer
            I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
              Gamla vackra lakan och örngott är i betydligt bättre kvalité än det flesta sängkläder som säljs idag, kalla det en vardagslyx
              Åh Maria vad vackert. Tänk vad gott Du måste sova på dessa.

Comment

Utan kusiduller...

Hallå,
                tycker Prylsnubben hade en poäng i tanken att reservera gissningen åt den yngre generationen (läs mindre erfarna PES-are). Natti natti....

Comment

Working...
                X