Det finns säkert fler än jag som inte haft hjärta att göra sig av med barndomens käraste vänner. Vore kul att se vad ni hade för nallar som små.
Här kommer en bild på de av mina som fortfarande håller ihop och som inte mamma lyckades smussla undan i soppåsen när jag fick en ny. Den med kläder är helt blanksliten och håller inte ihop utan kläder. Övriga är också välslitna och har sina skavanker som lösa ben och armar.
Men jag älskar dem än idag.
Den vita är i fårskinn, handsydd av mormor och de övriga är köpta.
Här kommer en bild på de av mina som fortfarande håller ihop och som inte mamma lyckades smussla undan i soppåsen när jag fick en ny. Den med kläder är helt blanksliten och håller inte ihop utan kläder. Övriga är också välslitna och har sina skavanker som lösa ben och armar.
Men jag älskar dem än idag.

Den vita är i fårskinn, handsydd av mormor och de övriga är köpta.
, men jag lägger i alla fall in två nallar från 1950-talet.
Comment