Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

säljes annons...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• säljes annons...

Hej,

Hur går man tillväga om man vill sälja något på forumet... kan man länka till sin blocket annons? eller lägga in en annons...

Mvh
    C

Ja det funderar jag också på.
    Har erfarenhet av att när jag sätter ut annonser eller själv hyr bord på loppisar. Så har folk ingen aning om vad jag har eller föremålens värde.
    Det vore roligare att kunna sälja till personer som både vet något om varan och har intresse och känsla för den.

Comment

Ursprungligen postat av Sak letaren Visa inlägg
      Ja det funderar jag också på.
      Har erfarenhet av att när jag sätter ut annonser eller själv hyr bord på loppisar. Så har folk ingen aning om vad jag har eller föremålens värde.
      Det vore roligare att kunna sälja till personer som både vet något om varan och har intresse och känsla för den.
      Rekomenderar att ni säljer på någon av våra stora säljsajter.Tradera är en bra sajt och om ni ger utförliga beskrivningar, bra bilder och en rubrik som håller för en googling så får ni både intresserade och insatta köpare såväl som nybörjar m.fl.
      Tidigare försök med försäljning har gjorts här på PES men utkomsten av det var inte stor så numera finns bytes, köpes enbart.
      Lycka till!
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Working...
      X