Att handla på IKEA är inte något som jag brukar göra men ibland får även jag sug efter modernt. Kan meddela att man känner sig som om man leker med Brioklossar i fåfängt försök att bygga något och i det här fallet blev det en Maskros! 160 pappblommor som ska sättas fast på lampstommen men jag tyckte det blev snyggt och så vet ni vad jag har sysslat med på kvällarna.......
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Handla på IKEA
Collapse
X
-
Det vlev fint Tingeling, Hur lång tid tog det.? Är det nutidens hantverk....________________________________________________________________________
"Även om man alltid kunde ha gjort något annat än det man gör,
så innebär detta inte att det andra automatiskt skulle vara bättre, eller?
Då måste man ju nedvärdera nuet."
-
Hallå Tingling, Snygg, lite à la Kirchsteiger, som är en få inredare på TV- skärmen som jag gillar (trots att han går barfota). IKEA är outstanding och har idag sannolikt knutit upp landets mest begåvade formgivare och designers. Står dessutom bakom den bästa payoff jag mött: Inte för dom rika, men för dom kloka. So long..
Comment
-
Har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker än, maken som kom hem från att ha varit borta länge konstaterade att den var STOR och att det inte såg ut som när han lämnade hemmet
Det tog inte så lång tid, skruvade ihop 3 billybokhyllor samtidigt så jag varvade lampa och hyllor. En kväll och en resterande hylla till dagen därpå.Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh
Comment
-
Oj, det var bra jobbat. Själv kan jag inte ens få ihop EN BillyHylla, utan såg och hammare.Men det brukar bara ingå någon slags nyckel i paketen...Ursprungligen postat av Tingeling Visa inläggDet tog inte så lång tid, skruvade ihop 3 billybokhyllor samtidigt så jag varvade lampa och hyllor. En kväll och en resterande hylla till dagen därpå.
Comment
-
Det tog skruv, LerUrsprungligen postat av Tingeling Visa inläggSäger bara skruvdragare, världens bästa pojkvän!
gott. Vad kan då vara världens bästa Flickvän?
Tingeling med Skruvdragare såklart.
Samt ett antal omonterade ex. BillyHyllor.
Last edited by Rubus Arcticus; 2009-12-22, 19:41.________________________________________________________________________
"Även om man alltid kunde ha gjort något annat än det man gör,
så innebär detta inte att det andra automatiskt skulle vara bättre, eller?
Då måste man ju nedvärdera nuet."
Comment
Comment