Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Adventskalender lucka 7

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Adventskalender lucka 7

Väldigt sent idag men jag kom nyss hem men det gör inget hoppas jag. Den här saken tyckte någon att de skulle passa som luckföremål, vet ni vad det är?
    Bifogade filer
    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Att trycka tapetmönster med!??
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Jag vet inte vad prylen ovan är men att det måste ha med tryckning att göra håller jag med om.

Jag fortsätter med min giraffsamling; det är bara ett par till som är av lite äldre sort. Dessa har jag fått av min äldsta syster som nu är "på andra sidan", men när hon trampade på jorden gärna vistades på loppisar och auktioner. Och det var jättekul att handla åt någon som samlade! Jo, det var det för mig med, när hon samlade på elefanter t ex. Storleken på tavlorna blev helt missvisande. Keramiktavlan är mycket mindre. Men på det här sättet blev de ett stiligt par!
      Bifogade filer

Comment

Söta giraffer BerNils!

Ska bli spännande att få veta vad Tingelings pryl är för något!

Comment

Hallå Tingeling, Det är väl snidat i trä? Gissar att plattan är del av ett större föremål och då kan det vara en kliché för att trycka mönster på tyg eller vägg,
          som Äjth är inne på. So long...

Titta på min byst och säg vad tycker. Romersk... på allmänt.

Comment

Visst är det till för tapettryck! Har aldrig sett en liknande,oftast är de i mycket mindre format. Det är metallbleck som sticker ut från träskivan och det bildar mönstret.

Giraffen på bonaden har en läckert uttryck och så undrar jag var keramikgirafftavlan kommer ifrån, norsk?
            Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Ursprungligen postat av Tingeling Visa inlägg
              Giraffen på bonaden har en läckert uttryck och så undrar jag var keramikgirafftavlan kommer ifrån, norsk?
              Ingen aning men här är baksidan:
              Bifogade filer

Comment

Working...
              X