Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Adventskalender lucka 5

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Adventskalender lucka 5

Det här är en av mina absoluta favoritföremål här hemma, hur många timmar har den första ägaren lagt ner på ett vardagsföremål? Tänk de mörka långa vinterdagarna där man gjorde det som behövdes för att vardagen skulle fungera och sedan dekorerade det för att kunna glädjas när man använde det.
    Den var otroligt smutsig vid inköpet och det syntes bara lite av karvsnittet, med hjälp av såpavatten så framträdde en kvinna som bär en bricka, ser ni det?
    Bifogade filer
    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Hallå Tingeling, Femman är fin, samlar också på gamla slitna hyvlar, inte så mycket att titta på, men underbara att hålla i hand, använda. Den där tjejen med bricka bricka på huvudet var svår att upptäcka, jag såg ett krus. Tack för roligaste tråden
    jag mött. So long..

Comment

Hej Tingeling!
      Nog är det härligt när man lagt ner så mycket arbete på rena vardagsföremål! Det tyder ju också på god formkänsla att få in en kvinna på det sättet!
      Söffe

Comment

Brickan är där skäret är, hon håller den i händerna. Kanske syns lite dåligt då hon är lite medfaren.
        Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Working...
        X