Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Adventskalender

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Du, dom här är till och med finare än vad jag kom ihåg, dina små parfymflaskor som är från Goebel och kallas Crowned top, eller är det bara"proppen" som kallas Crowned top, en sådan kanske man skulle ha i väskan och dutta på lite parfym när man är på finmiddag!! Jättekul att se dom lite större, för en som ser lite knackigt, längtar redan efter nästa lucka !

Comment

Det är på grund av toppen som de kallas det,de är ofta försvunna men finns att köpa nygjorda men det tycker jag är lite fusk. Om de har förlorat korken på vägen så får de leva så här hemma.

De är tyska och från Goebels, iallafall just de här visade. Finns från olika fabriker men köper bara de med charm och det har blivit just de från Goebels.

Kör en ny tråd varje dag om så önskas, vill du Kim att jag ska skriva i rubriken vad som visas? Eller skriva mer i innehållet vad det är, fast det vet jag faktiskt inte alltid.

Agda, du får önska dig en i julklapp
      Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Hallå och go morgon, det är bra som det är, Tingeling, förklaringarna kommer ju i alla dina svar. So long....

Comment

Working...
        X