Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nu du, 766!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Nu du, 766!

Himlen för en stund sedan.
    Den är inte copyrightskyddad!
    Bifogade filer
    Gud gjorde några perfekta huvuden,
    resten satte han hår på.

Det är grejor med moln.
    Bifogade filer

Comment

Att titta på moln ger (nästan) samma känsla som då jag svävar i min Citroën
      resten satte han hår på.

Comment

Moln

Jag vill också vara med:-0 men jag svävar i en Subaru
        Bifogade filer

Comment

Nu har jag gjort om din bild Sladden, blev i häftigaste laget men likväl fascinerande.
          Bifogade filer

Comment

En eloge, 766!
            Ett av dina bättre konstnärliga alster.
            C.R. visar en mycket vacker himmel, dock måste jag påpeka att man icke kan "sväva" i en Subaru . Det tillståndet är förbehållet automobiler med gashydraulisk fjädring.
            Din bild 766, är den egentagen i öppet Skånskt landskap?
            resten satte han hår på.

Comment

Jag tackar! Jo det är en bild tagen av väldens bästa jord, har väl en del likvärdig i Ryssland. Är det inte Svarta jorden den kallas, usch det var ett tag sedan man läste det i skolan.

Comment

Fick slänga dit en mångubbe.
                Bifogade filer

Comment

automobiler med gashydraulisk fjädring.

Det är tur Sladden att vi ser på saker och ting på olika sätt
                  Här ser du mina gashydrauliska fjädringar Och jag lovar dig att när mörkret faller och stjärnorna tindrar så glider vi sakta fram och njuter av nattens stillhet Det är livskvalite på högsta nivå Och inte behöver vi fejka någon mångubbe som 766 gjorde på fotot Mångubben följer oss på vägen och ser till att vi är på rätt spår. (men snyggt va det 766an)
                  Bifogade filer

Comment

Då jag har vissa brister i rörelseapparaten, C.R., får jag mestadels hålla mig till diverse motordrivna hjälpmedel för att "sväva".
                    Var i Strömsund i sena tonåren och fick både åka och köra hundspann, en mäktig upplevelse!
                    Numera svävar jag, utan hjälpmedel, mest i svampskogen. Under de lavbevuxna tallarna på den sviktande, mossiga marken.
                    Igår fyllde jag årsbehovet av Karljohansvamp. De skjuter verkligen upp som svampar ur jorden!
                    resten satte han hår på.

Comment

Svampar

Då gläds Jag med dig,
                      finns det något vackrare än vår natur
                      Och just nu är marken full av detta guld Själv har jag fyllt förrådet med kantareller det bara exploderade efter sista regnet nu är det gult överallt.
                      Vi som kan ta oss ut i skogen fortfarande av egen maskin är nog i dagens läge
                      lyckligt lottade Och eftersom jag är flaskkärring så har man ibland lite tur på den fronten också.

Comment

Månen är bäst på bild om Ansel Adams har tagit bilden vill säga. Hans måne över en mexikansk kyrkogård är kanon.
                        Jo det förutsätter kanske att man inte är i Mexiko vid rätt tillfälle, ej heller ute och kör hundspann. Själv har jag tagit någon nattbild och fick det att se ut som mitt på dagen så vissa på natten pekande "grunder" måste vara med på bilden.

Comment

Working...
                        X