Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hundra hundar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Hundar, hundar, hundar, hundar..........


    Att Hundra Hundar har haft mer än en månads time out är oomkullrunkeligt och just därför finns det skäl för mer skäll så att de inte faller i glömska. Säger bara: Vilken man!
    Vilka hundar!

    p-son

    Comment


    • En vintereftermiddag så är vi trötta efter långpromenaden, så vi vill helst vara i fred.
      Matte och husse vilar också!Click image for larger version

Name:	Snushund1.jpg
Views:	1
Size:	38,0 KB
ID:	527841

      Comment


      • Ursprungligen postat av Polsson Visa inlägg
        Att Hundra Hundar har haft mer än en månads time out är oomkullrunkeligt och just därför finns det skäl för mer skäll så att de inte faller i glömska. Säger bara: Vilken man!
        Vilka hundar!

        http://www.youtube.com/watch_popup?v...XLLA&vq=medium
        Man blir stum av beundran.
        Inget snack där, om vem som är "The leader of the pack"
        Som han behärskade flocken under cykelturen.

        Helt fantastiskt.
        Tack för den filmen Polsson.
        - - - - - - - - - -
        "För mycket av det goda är alldeles lagom."

        Comment


        • Hello Mr P-son,
          Född ca 1850 i Staffordshire, England, vill jag emigrera till Trelleborg. Trött på alla snorungar. Gillar gubbar med skägg och fart i hundgården. So long....
          Bifogade filer

          Comment


          • Ursprungligen postat av Polsson Visa inlägg
            Att Hundra Hundar har haft mer än en månads time out är oomkullrunkeligt och just därför finns det skäl för mer skäll så att de inte faller i glömska. Säger bara: Vilken man!
            Vilka hundar!

            http://www.youtube.com/watch_popup?v...XLLA&vq=medium
            Tack, tack, tack Polsson för länk med underbar film. Den muntrade upp i den genomgrå och ösregninga lördagseftermiddagen

            Comment


            • Tack för en stunds härlig upplevelse.
              Det märktes verkligen att hundarna hade roligt. De har en bra och duktig leader!

              Comment


              • Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
                Hello Mr P-son,
                Född ca 1850 i Staffordshire, England, vill jag emigrera till Trelleborg. Trött på alla snorungar. Gillar gubbar med skägg och fart i hundgården. So long....
                Å Kim vilken underbar figur!!!!
                Den får väldigt gärna emigrera till Kolmården!

                Comment


                • Ursprungligen postat av Sonia Visa inlägg
                  En vintereftermiddag så är vi trötta efter långpromenaden, så vi vill helst vara i fred.
                  Matte och husse vilar också![ATTACH]109921[/ATTACH]
                  Bossig, som Knut Knutsson skulle ha sagt!

                  Comment


                  • Visst är det så att ...


                    Bifogade filer
                    Last edited by Lars F; 2012-01-22, 14:44.
                    - - - - - - - - - -
                    "För mycket av det goda är alldeles lagom."

                    Comment


                    • Tina Sand och Sonia anslutna till hundgården

                      Ursprungligen postat av Sonia Visa inlägg
                      En vintereftermiddag så är vi trötta efter långpromenaden, så vi vill helst vara i fred.
                      Matte och husse vilar också![ATTACH]109921[/ATTACH]
                      Den hunden inbjuder verkligen till en tupplur, Sonia! Välkommen i klubben! Du tatueras i örat med nummer 49.

                      Ursprungligen postat av Lars F Visa inlägg
                      Man blir stum av beundran.
                      Inget snack där, om vem som är "The leader of the pack"
                      Som han behärskade flocken under cykelturen.
                      Helt fantastiskt.
                      Tack för den filmen Polsson.
                      Nog blir jag en aning avundsjuk på cyklisten för inte kan jag styra så mycket med min "flock" på arbetet.

                      Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
                      Hello Mr P-son,
                      Född ca 1850 i Staffordshire, England, vill jag emigrera till Trelleborg. Trött på alla snorungar. Gillar gubbar med skägg och fart i hundgården. So long....
                      Gode Kim! Vill du verkligen utsätta din hund för orten Trelleborg i januari månad? Grått, grått, blött, blött. Ok! Eftersom hunden gillar gubbar med skägg, får han komma hit under förutsättning att jag får skicka upp några "snorungar" till dig.

                      Ursprungligen postat av TinaSand Visa inlägg
                      Tack, tack, tack Polsson för länk med underbar film. Den muntrade upp i den genomgrå och ösregninga lördagseftermiddagen
                      Med alla fantastiska fågelbilder som du bidragit med på annan tråd, TinaSand, vill jag gärna "betala tillbaka". Oj! Såg att jag hade glömt föra in dig i flocken! Nu är vi snart 50!

                      Ursprungligen postat av Gideon Visa inlägg
                      Tack för en stunds härlig upplevelse.
                      Det märktes verkligen att hundarna hade roligt. De har en bra och duktig leader!
                      Instämmer till tusen, Gideon! Den stora upplevelsen för min del var när flocken mötte en man/kvinna med en hund.


                      Ursprungligen postat av Staffordshire Visa inlägg
                      Å Kim vilken underbar figur!!!!
                      Den får väldigt gärna emigrera till Kolmården!
                      Nej, nej, nej! Om jag får skicka upp snorungar till Kim, ska hunden till Trelleborg.

                      Ursprungligen postat av Kaptenen Visa inlägg
                      Bossig, som Knut Knutsson skulle ha sagt!
                      Också hade han (Knut) sannolikt satt ner glasögonen på nästippen.

                      Ursprungligen postat av Lars F Visa inlägg
                      Visst är det så att ...
                      En sanning utan modifikation, LarsF!


                      Hundra- Hundar-klubben: 1)polsson 2)Lars H 3)luchur 4)Lea 5)kecke 6)nisse 8 7)Maria 8)umeubbe 9)Jago 10)surmasen 11)Tingeling 12) bege 13) kolmårdstrollet 14) Äjth 15)Kaptenen 16) söffe 17) KickiKarlsson 18) LiB 19) Manga 64 20)engelsson 21) Lars F 22) Gideon 23) Ulferic 24) Atena 25) Gitte 26) koala 27) ingy 28) skogsmänniskan 29) Kim von Platen 30) BerNils 31) prylsnuben 32) viol 33) på femte våningen 34) Staffordshire 35) The Ocarinas 36) Rolf J 37) Norrland 38) simco 39) Gaby 40) brattensby 41) wasistdas 42)Trojan 43) Jeeper 44)mochen 45) eawb och 46) Mylla 47) TonyR 48) TinaSand 49) Sonia
                      Last edited by Polsson; 2012-01-23, 12:46.
                      p-son

                      Comment


                      • Här kommer en särskild hälsning till P-son från Luterkortgänget i Kolmården!
                        Bifogade filer

                        Comment


                        • Ursprungligen postat av Staffordshire Visa inlägg
                          Här kommer en särskild hälsning till P-son från Luterkortgänget i Kolmården!
                          Tackar, tackar, Staffordshire! Så många fina, pigga, näpna Bergamascos har jag aldrig sett. Bedårande är det minsta man kan säga. Nog måste Lutherkort varit inspirerad av Bergamascon, den enda hunden med plattor istället för snören som tex pulin.
                          Last edited by Polsson; 2012-02-22, 22:10.
                          p-son

                          Comment


                          • Ursprungligen postat av Polsson Visa inlägg
                            Tackar, tackar, Staffordshire! Så många fina, pigga, näpna Bergamascos har jag aldrig sett. Bedårande är det minsta man kan säga. Nog måste Lutherkort varit inspirerad av Bergamascon, den enda hunden med plattor istället för snören som tex pulin.
                            Jo pälsen stämmer ju med Bergamascon, men visst är det väl ganska mycket terrier i Luterkorthundarna också?

                            Comment


                            • Ursprungligen postat av Staffordshire Visa inlägg
                              Jo pälsen stämmer ju med Bergamascon, men visst är det väl ganska mycket terrier i Luterkorthundarna också?
                              Visst är det det! Kanske skulle man försöka sig på en korsning terrier-Bergamasco och kalla rasen Lutherkort.
                              p-son

                              Comment


                              • Ursprungligen postat av Polsson Visa inlägg
                                Visst är det det! Kanske skulle man försöka sig på en korsning terrier-Bergamasco och kalla rasen Lutherkort.
                                Ha, ha! Bra idé!

                                Comment

                                Working...
                                X