Login or Sign Up
Logging in...
Kom ihåg mig?
Logga in
Forgot password or user name?
or
Sign Up
Log in with
Facebook
Search in titles only
Search in Övrigt & kuriosa only
Sök
Avancerad sökning
Forum
Groups
Dagens inlägg
Medlemslist
Kalender
Forum
FORUM: Antikt, Retro & Design
Övrigt & kuriosa
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visst är väl denna kuriös?
Collapse
X
Collapse
Inlägg
Latest Activity
Photos
Sök
Page
of
1
Filter
Klockan
All Time
idag
Last Week
Last Month
Show
Alla
Discussions only
Photos only
Videos only
Links only
Polls only
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Föregående
template
Nästa
Liljerik
Avstängd
Reg.datum:
apr 2006
Inlägg:
1571
Share
Tweet
#1
Visst är väl denna kuriös?
2006-07-20, 17:26
Hittade den på loppis, verkar vara i nysilver, kunde inte låta bli att köpa den.
Är det någon som ser vad det är?
Last edited by
Liljerik
;
2008-05-01, 07:35
.
Äjth
Seniormedlem
Reg.datum:
aug 2005
Inlägg:
11582
Share
Tweet
#2
2006-07-20, 18:02
Verkar vara nån slags förslutning till en flaska.
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
Inlägg
Avbryt
Tingeling
Shoppoholic
Reg.datum:
aug 2005
Inlägg:
2734
Share
Tweet
#3
2006-07-20, 19:02
Ta en stycket vinflaska, vänd på den nyinköpta mojängen, och vips har du ett praktiskt handtag på flaskan.
Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh
Comment
Inlägg
Avbryt
Liljerik
Avstängd
Reg.datum:
apr 2006
Inlägg:
1571
Share
Tweet
#4
2006-07-20, 19:19
Tänkte att den var till finare tillställningar och man har en handuk snyggt hängande över armen när man serverar.
Vad är mest kul? Handtaget, innehållet eller kan det vara låset?
Last edited by
Liljerik
;
2008-05-01, 07:35
.
Comment
Inlägg
Avbryt
Liljerik
Avstängd
Reg.datum:
apr 2006
Inlägg:
1571
Share
Tweet
#5
2006-07-20, 19:22
Kanske mer graciöst med vinare
Comment
Inlägg
Avbryt
Sladden
Gammgubbe
Reg.datum:
jan 2006
Inlägg:
4957
Share
Tweet
#6
2006-07-20, 20:45
Det som är mest kul är att du har en matta på byrån!
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
Inlägg
Avbryt
Liljerik
Avstängd
Reg.datum:
apr 2006
Inlägg:
1571
Share
Tweet
#7
2006-07-20, 21:26
Hmmm...lägger mig inte i mattbiten...det är Benoknotas område. Men du har rätt Sladden, det ser roligt ut...hur har dörrmattan hamnat där?
Comment
Inlägg
Avbryt
Föregående
template
Nästa
Working...
Ja
Nej
OK
OK
Avbryt
X
Comment