Har införskaffat en Sifon utan kolsyrepatron. Trodde den var till för att kolsyra dryck men det påstås att man skall hälla grädde i den och på så sätt få ett vispat lager på tex efterrätt men det var inte min avsikt med det.
Är det någon som vet om det fungerar med dryck eller ..... och var man kan få tag på patroner, för jag har googlat och det finns i princip inget skrivet om denna manick. Tacksam för tips.
Är det någon som vet om det fungerar med dryck eller ..... och var man kan få tag på patroner, för jag har googlat och det finns i princip inget skrivet om denna manick. Tacksam för tips.
Comment