Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är detta.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Vad är detta.

Köptes en hel del på ett antal loppisar som visiterades i helgen. Både bra och bättre grejor.
    Bildens föremål har förskönats eller förfulats. Välj vilket. Visar en liten detalj. Vad är det?
    Bifogade filer
    Last edited by Ulferic; 2008-08-03, 18:39.

Ser ut som blyinfattade glas, kan kanske vara en lampa.

Comment

Hej Gello. Vad saken nu är bra till vet jag inte. Däremot är den ursprungliga funktionen given.

Comment

Ingen som har något förslag? Ulferic Du får kanske hjälpa oss lite.

Comment

Hade helt glömt bort min undring. Bra att du påminner Gello. Skall vara lite flitigare med att inte glömma. Kanske smög det sig in en ledtråd i texten.

Comment

Ring ?
            Att man får va som man är,när man inte blev som man skulle...

Comment

det ser ut att vara glaset i locket till en väggklocka
              behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Skulle kanske behöva bifoga ytterliggare en bild. Kan säga så mycket att blyet har förskönat eller förfulat en sak som är ganska alldaglig. Liten ledtråd i texten.

Comment

en dörr med blyinfattat fönster
                  behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Jag får svar det jag tänkte från början, men sedan tänkte jag,
                    det är inte möjligt (BIMATARE)
                    Hirvi
                    SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Visst är det en bimatare som någon satt blylister på. Av vilken anledning och vad den använts till vet jag inte. Möjligen en lampfot eller ljusstake. Finns en hylsa av plast instucken i öppningen som kan ha varit till för att hålla ljuset.
                      Bifogade filer

Comment

Helt otroligt vad folk kan hitta på, hade jag inte varit med och gjort sådana själv, så vet i tusan om jag kommit på
                        Hirvi
                        SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

Visst är vi påhittiga. Det är ett riktigt proffsjobb.Men som sagt varför?

Comment

Kanske någon som trott att det var något finare än vad det var?
                            Eller någon "Shabby chick-klant"!
                            Gud gjorde några perfekta huvuden,
                            resten satte han hår på.

Comment

Nu skall du få ett "korkat" förslag. Julgransfot.Jag själv har, om jag har, en väldigt liten julgran. Har tittat på min bimatere i den skulle en liten granfot få plats.

Comment

Working...
                              X