Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

tomtestake

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• tomtestake

sådana här saker kan jag inte låta bli att köpa när jag ser dem. längtar till jul nu i värmen har redan tittat ut julgran och längtar efter att få åka skidor
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

En sådan tomte har väl många villha-begär på !
    Hirvi
    SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

ja men tänk hirvi ett par decimeter snö nu mm.mm
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
        ja men tänk hirvi ett par decimeter snö nu mm.mm
        Då skulle jag gå ut och rulla mig i snön. 30,2gr nu,
        vi nordbor är inte skapta för detta.
        Nog var det varmt i glashyttan, det förstår alla, det blev på nägot annat vis,
        det har nog med åldern att göra
        Hirvi
        SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

Comment

ja men du kunde gå ut ur hyttan och svalka dig men det här det är inte ens skönt att åka hoj skulle varit på hojträff i helgen men aldrig i h...vete jag ligger i tält nu. tänk att vakna bakfull i ett tält i den här vämen urrrrk

Comment

Ursprungligen postat av harley Visa inlägg
            ja men du kunde gå ut ur hyttan och svalka dig men det här det är inte ens skönt att åka hoj skulle varit på hojträff i helgen men aldrig i h...vete jag ligger i tält nu. tänk att vakna bakfull i ett tält i den här vämen urrrrk
            Ja hu ja, var och kollade på Cruising i Falköping i går kväll, massor med folk,
            tänk vad kopparslagaren bankade i solgasset på morgon
            Hirvi

Comment

Vi diskuterad dessa för något år sedan. Det är fler än du som gillar dem, verkar det som...

Comment

du menar inte peter.s att en sådan här är värd en massa pengar? det gick inte att se auktionerna så jag vet inte hur dom andra såg ut, jag som hadde en gammal som var en meter hög med lykta i handen den åkte på tippen för den var för stor och i vägen
                Last edited by harley; 2008-07-27, 17:26.

Comment

Släng aldrig något, Harley!
                  Skaffa förråd, barnen kommer att svära över dig när du är borta men det kan dom ha! Du har ju ställt upp för dem i vått och torrt i alla år

Apropå MC, här har det mullrat hela dagen. Folk på hemväg från Gränsö. Tog en stol och satt ngn. timme vid landsvägen. Vilka åk!
                  Gud gjorde några perfekta huvuden,
                  resten satte han hår på.

Comment

Working...
                  X