Hittade den här tilltufsade figuren häromdan, tycker att den är gräslig men var bara tvungen att ta den, är det något att hänga i granen eller hör den bättre hemma i sopen?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lisa Larsson-pastisch i trä???
Collapse
X
-
Eftersom jag har en förmåga att säga emot såååå, den var ju helt underbar.
Aja lite bättre skärpa, så tror jag att ett visst konstnärligt det har lagts ner på den, kanske rent utav så mycket så man skulle förbarmat sig över den till ett överkomligt pris.
Får passa på att prisa Lisas kameler, dom vatr för gooa.
-
Okej, före min tid då alltsåUrsprungligen postat av Peter SJag har en mycket stark känsla av att dessa importerats från Thailand eller annat sydostasiatiskt land och var mycket populära på 90-talet. Köpte aldrig någon då och ångrar mig inte idag.
Comment
-
Ja, du ser: Antikbegreppet är relativt!Ursprungligen postat av Jung_KeeOkej, före min tid då alltså
Otaliga är de gånger man klickat in på auktioner på Tradera som beskrivit föremålen med "gammal" i rubriken och upptäckt att mina egna strumpor troligen är äldre.
Comment
-
Och med mer patina?Ursprungligen postat av Peter SOtaliga är de gånger man klickat in på auktioner på Tradera som beskrivit föremålen med "gammal" i rubriken och upptäckt att mina egna strumpor troligen är äldre.
"Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
-
Nämen Peter vet du inte att tubsockor är helt UTE?
Last edited by Kolmårdstrollet; 2006-04-08, 05:20.
Comment
Comment