Vilken slags teknik är bonaden i? Känner igen "stilen" tiden, men absolut inte signaturen. Tekniken, kanske ger mer för handen! Ser ut som färgtryck! stämmer det?
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Är helt säker på att de visade upp en tryckt textil på Antikrundan för 3-4 veckor sedan där signaturen var ÖS. Kan inte minnas mer eftersom jag kom in mitt i inslaget, någon annan som minns kanske.
jag kollade lite på textilier från 60-70 talen och med utgångspunkt bokstäverna är detta ett longshoot men tex SÖ skulle kunna vara nånting från borås wäfveri A/B för A.E sörensen A.B sweden sörensen sö dom gjorde textilier screentryckta mönster i fyrfärg på poplintyg på 60 talet kanske värt att kolla upp (jag såg att du lade in jimmie jag lyssnade och var tvungen att sätta på en cd med jimmie VOLYM BOTTEN)
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Kan ingenting om bonaden....Men snygg är den...gillar färgerna...Men däremot skulle jag väldigt gärna vilja veta hur man lägger in musikvideon i svaren här....Bara utifall att jag skulle finna något lämpligt...
Musik av James marshall, testar och lägger in en låt av just denne James marshall dock nu i en ongjord version av en annan late great.
Kunde inte motstå detta som gammal gitarist.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=UdYRzH10L2M"]YouTube - Stevie Ray Vaughan - Little Wing[/ame]
Comment