hej gila.det var ett parti från en gammal affär så dem med två fåglar har jag flera av.de är 20 *31 cm.om du vill kan du få köpa några för 50 kr st.helt nya.mvh tina
Hittade den här gamla tråden och undrar om du har några Lars Nyman kvar som du vill sälja? Vill gärna köpa i så fall.
Jag la upp några av mina grafiska tryck på min blogg och fick följande kommentar av en annan bloggare: Hej hej!!! Den var en som berättade för mig att dessa blad fick man med en tidning som kom på 60-70 talet. De är snygga, man skulle ha en hel vägg
hej gila.det var ett parti från en gammal affär så dem med två fåglar har jag flera av.de är 20 *31 cm.om du vill kan du få köpa några för 50 kr st.helt nya.mvh tina
Jag köper gärna en av dem! Maila uppgifter till mig så betalar jag in ditt konto!
Tusen tack!
Lars Nyman Var konstnär och designer. Hade ett screentryckeri fram till 1982 i Hammarby i Stockholm. Jag själv arbetade för honom i några år. Tyvärr lever han inte längre.
Ok. Intressant. Har du några tryck/verk av honom som vi kan få se? Eller har du tips på var man kan finna?
Leave a comment: