Till sillen kanske ? Inget jag normalt köper men igår så blev det både det ena och det andra i samband med ett roligt loppis besök ! Den är märkt A/B STOCKHOLMS PLAST INDUSTRI HUDDINGE MADE IN SWEDEN i botten. Den är i mycket fint skick och kostade en tjuga. Det fanns även en tillbringare i samma färg och från samma firma. Den var också i fint skick. Den kostade dock en femtiolapp och jag blev snål och lät bli att köpa den. Dumt kanske ? Jag får isåfall skylla på att jag har dålig koll på sånt här

Känner igen den...tror min farmor hade en sån på 70talet och hade smör i den....20 kr var ju mycket bra! Och i fint skick!
Comment