...innan man får en prins.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Man får kyssa många grodor......
Collapse
X
-
Tanken med grodan var, att enär jag tyckte att hans leende hade stora likheter med prins Daniels eller tvärtom, vilket familjens kvinnor inte höll med om i sann rojalistisk yra, hade han en given plats på PES.Ursprungligen postat av Gideon Visa inläggPaula von Freymann gillade såna här avtryck.
Hittar Du ett PvF eller något annat under grodlåret?p-son
Comment
-
Jag hade faktiskt funderingar på att tillverka ett par svarta glasögon av tex piprensare, men med tanke på att pipan ligger oanvänd för tillfället, fanns det inga rensare i huset. Och det går ju inte lika bra med selleri!Ursprungligen postat av Gideon Visa inläggDet är fullt legitimt skäl, även om Daniels tjocka TV-glasögon fattas här.p-son
Comment
-
Men då lever jag kanske inte så länge som du menar att skåningar gör.Ursprungligen postat av Gideon Visa inläggEn del gör det verkligen svårt för sig.
Sitter i onödan och oroar sig.
Ta ett djupt andetag och låt Dig insupas av god arom i lungorna.
Igen.
p-son
Comment
-
Det var ett av mina favorituttryck ända till jag "gick in i väggen". Numera använder jag det inte. Man talar av erfarenhet eller bristen på dito.Ursprungligen postat av Obeslutsam Visa inläggJag har hört att bra karl reder sig själv.
p-son
Comment
-
Jag tror att det hela beror på vad man lägger för vikt bakom orden. Likadant med ensam är stark. Alltid bra att kunna ta vara på sig själv det ger en stark känsla av att vara trygg i sig själv och det är som du skriver, av erfarenhet. Det betyder inte att man inte kan vara ödmjuk, inte kan visa respekt och kärlek. Inte heller att man är förpassad till Glasberget tvärtom kön är lång av grodor då förstås.
Comment
Comment