Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Silverdollar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Silverdollar

Hej ni som vet!

Jag har en spekulant på en silverdollar från 1926 men jag vet inte vad den kan vara värd. Är det någon som kan/vill ge mig en fingervisning? Jag vet att ni inte gärna vill diskutera pengar men jag behöver hjälp. Vill ingen skriva något här så går det ju att PM.a mig. Tacksam för svar.

Mvh/Urban
    Bifogade filer

Du kan ju följa den auktionen.
    Observera dock att ditt mynt är i mycket bättre skick. Året 1926 är det tyvärr inget speciellt med.
    100-130 :- skulle jag tippa på att du skulle kunna sälja ditt för.
    Avvakta dock även svar från andra.

Måste även tillägga att det förvånar mig att det är sånt hysh hysh kring värde och pengar. Marknaden är ju sån. Vissa samlar bara för att tjäna pengar. Andra för att samla eller både och. Så tycker absolut inte det är ngt fel med att fråga en sån här fråga.
    Pes är mitt google.

Comment

Tack, wasistdas.

Håller med dig men jag vet av erfarenhet att många här på forumet inte vill att PES ska fungera som en priskurant för ex. tradera och det respekterar jag men nu behövde jag hjälp och chansar på att fråga ändå.

Mvh/Urban

Comment

Ursprungligen postat av umeubbe Visa inlägg
        Tack, wasistdas.

Håller med dig men jag vet av erfarenhet att många här på forumet inte vill att PES ska fungera som en priskurant för ex. tradera och det respekterar jag men nu behövde jag hjälp och chansar på att fråga ändå.

Mvh/Urban
        Sant sant, det är ju en väldigt skör linje det där. Om det bara blir ett forum som handlar om ett objekts värde för försäljning så tappar man nog charmen på detta utomordentliga forum. Så jag håller med om att man kanske ska vara lite restriktiv till det.
        Pes är mitt google.

Comment

Working...
        X