Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spion kamera

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Spion kamera

Denna fick jag till skänks (!) ifjol av en bekant. Eller rättare sagt: jag räddade den från att hamna i en soptunna. Den är väldigt liten som bilderna visar och skulle ju kunnat ha använts av en spion, men det troliga är nog att fallet inte är så. Har ni några sådana här i era gömmor ? Jag ångrar lite att jag sålde min men jag fick en hygglig slant för den och hade säkert något annat projekt på gång just då som krävde pengar, vad det kan ha varit för projekt har jag nu helt glömt, men då har jag också många järn i elden hela tiden.
    Bifogade filer
    Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

O det var det underbaraste jag sett i kameraväg..vi har en mer modern "spionkamera" nånstans i gömmorna..en Minox
    Last edited by engelsson; 2009-02-15, 00:02.

Comment

Här kommer en länk som berättar om dessa kameror.

"The Coronet Midget was made in Birmingham, England from 1934 until 1943. It was a premium given away with breakfast cereal. The body is made of bakelite."

Comment

Men nuttedå va söt!
        "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
        Konfucius

Comment

Ursprungligen postat av nyfyr Visa inlägg
          "The Coronet Midget was made in Birmingham, England from 1934 until 1943. It was a premium given away with breakfast cereal. The body is made of bakelite."
          Dom flingorna skulle jag köpa om de fanns idag.

Minox tillverkar små digitalkameror som är modeller av klassiska kameror. Mycket söta.
          Entdecke unsere Sportoptik für die Jagd – mit unseren Zielfernrohren, Ferngläsern, Spektiven, Wildkameras und Nachtsichtgeräten bist du perfekt ausge…

Comment

Working...
          X