Jag efterlyser kontakter som är ämnade för gamla brödrostar, våffeljärn mm. Jag har förgäves letat på loppisar och i antikaffärer men inte lyckat hitta. Det är alltså endast den platta vit/svarta delen som ska sitta i apparaten som jag söker.
Jag efterlyser kontakter som är ämnade för gamla brödrostar, våffeljärn mm. Jag har förgäves letat på loppisar och i antikaffärer men inte lyckat hitta. Det är alltså endast den platta vit/svarta delen som ska sitta i apparaten som jag söker.
Jaa, sådana har ju vi förstås!!
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Prova att ringa till Indukta Progenta i Borås å bed att få prata med Stig Engström. Hälsa från min gubbe Ludde! De har säkert sådana kontakter liggandes säger han! Telefonr. 033/ 237000.
jag skall kolla hur många jag har dom ligger utspridda lite här och var,vet att jag samlade på mig för några år sedan men två tre stycken kan du få bli ved
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment