Din Longines är en vacker klocka. Bär den ofta så den får gå mycket.
Själv hittade jag senast en Eternamatic med svart urtavla och dold krona.
Lämnade den till urmakaren för rengöring och oljning. Den går nu som - en klocka! -
Själv hittade jag senast en Eternamatic med svart urtavla och dold krona.
Lämnade den till urmakaren för rengöring och oljning. Den går nu som - en klocka! -
Comment