Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Klocka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Klocka...

    Har denna klocka i min ägo,och undrar om nån vet hur gammal den kan vara......
    Bifogade filer

  • #2
    1900-1910 skulle jag tro, även om jag inte alls specialliserat mig på klockor. Vilken är tillverkaren? Märkningen syns inte ordentligt på ditt foto.

    Comment


    • #3
      Og et hemmeligt rum er der i dit ur.
      Min bedstefar havde et sådant ur. Via mine forældre er det idag hos min søster.

      Comment


      • #4
        Det är märkt med en stjärna och jag tror det står Junghams i stjärnan ....så pyttesmå bokstäver ....Men det finns ju ett klockmärke som heter så eller hur????


        Men Hose??? ett hemligt rum????har inte hittat nåt på detta uret......

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Lea Visa inlägg
          Det är märkt med en stjärna och jag tror det står Junghams i stjärnan ....så pyttesmå bokstäver ....Men det finns ju ett klockmärke som heter så eller hur????
          Om Du ändrar en bokstav så är det rätt Junghans Bra klocka
          DG

          Comment


          • #6
            självklart!"!!!!!! ska det va ett N

            Comment

            Working...
            X