Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Cartier armbandsur gammalt?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Cartier armbandsur gammalt?

God kväll! Detta cartier ur har jag ärvt. Jag har förstått att cartier är lite lyxigare namn, dock är detta ur lite skavankigt, och vet ej om den funkar..är det värt att få fixat av urmakare, eller kostar sånt skjortan..beror antagligen hur stort felet är..kan jag ana. Uret är märkt med paris och nummer 13579, är det möjligt att få reda på hur gammalt det är? Och fiins det något värde i detta trots att den inte är topp skick, ser att den har varit förgylld, men det mesta är bortnött.. Armbandet är av, men ser att det går att länka om den lätt..tacksam för lite info, ha de gött. Mvh harriboy
    Bifogade filer
    Last edited by Harriboy; 2014-03-11, 18:15.

Fake skulle jag tro googla på Cartier Santos 100, kvalitén alldeles för dålig och baksidan ser inte ut så på orginalen

Comment

Öken..

Ursprungligen postat av nobe Visa inlägg
      Fake skulle jag tro googla på Cartier Santos 100, kvalitén alldeles för dålig och baksidan ser inte ut så på orginalen
      fasen, vad öken om den är fejk..ska googla vidare... då har far min suttit och häckat på en fejk i 40 år..stolpe ut..kan man säga
      Last edited by Harriboy; 2014-03-11, 17:18.

Comment

Tuff rova...

Hello,
        Take it easy boy. Skulle gärna ha en sådan, även om den kanske är en kopia. Fixa till den, men skicka först några bilder till Bertil Svensson, (Antikrundans expert) BESO: besur@telia.com. Han vet hur mycket klockan är. Hälsa från mig...

Comment

tackar,tackar

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
          Hello,
          Take it easy boy. Skulle gärna ha en sådan, även om den kanske är en kopia. Fixa till den, men skicka först några bilder till Bertil Svensson, (Antikrundans expert) BESO: besur@telia.com. Han vet hur mycket klockan är. Hälsa från mig...
          jamen då följer jag ditt råd..och hälsar så gott från dig.. Ny info. Uret är en kopia, värdet är 0. Tog en hammare och krossade skiten..
          Last edited by Harriboy; 2014-03-11, 22:49.

Comment

Working...
          X