Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Har köpt en häggbom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Har köpt en häggbom

    Hej alla glada.

    Glad är jag i dag för jag har köpt en Carl Malmsten Häggbom, dock utan plakett under måste ha tagits bort vid försöket att klä om den men skriven på innuti.

    Min fråga är nu denna. jag skulle behöva ett handvävt Malmstenstyg till denna. och en annan fråga är också vilken modell som är mest eftertraktad = svårast att få tag på i häggboms modellen.

    Mvh
    Robert
Working...
X