Hallå alla möbelkännare,
Det här gamla skåpet är ett arv efter mormor som påstod att det var holländskt mästararbete från 1700-talet. 170 x 220. Mestadels munblåsta glas. Enkla beslag.
Två delar. Trevligt när det fylls med roliga saker. Nå, vad är det för skåp? Jag vet faktiskt inte... So long...
Det här gamla skåpet är ett arv efter mormor som påstod att det var holländskt mästararbete från 1700-talet. 170 x 220. Mestadels munblåsta glas. Enkla beslag.
Två delar. Trevligt när det fylls med roliga saker. Nå, vad är det för skåp? Jag vet faktiskt inte... So long...
Comment