Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En NK hylla fynd eller inte ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: En NK hylla fynd eller inte ?

Jag var på auktion idag & ropade in en NK hylla i tre sektioner .
    Jag undrar i vilken prisklass dessa snygga hyllor ligger i ?
    Var det ett fynd eller inte , jag gav ärligt talat bara 100 kr för denna hyllan !

Det är förståss en överdel också , jag fick hem den idag & har inte hunnit sätta upp den ännu , men det är 4-5 hyllplan över självaste skåpen

Tacksam för svar !

Trevligt fynd! Jag har en likadan och den är perfekt att fylla på med saker.

Comment

Hallå Storslagen.
      Välkommen till PES med din fina hylla. En klassiker som jag glömt namnet på. Alltid kvalitet på NK:s möbler. Undrar om inte underdelen hade en sockel? So long...

Comment

Eftersom jag inte har satt ihop den ännu så är jag inte jättesäker på hur den ska vara men det finns ju "sidoväggar" som man ska "hänga" upp underskåpen på , på något vis & då blir det att den står på fötter . Jag vet inte hur din ser ut E.B ?

Ja det tycks vara bra kvalitet , jag tror dock inte vi ska behålla alla tre sektionerna , och egentligen ska de väl säljas tillsammans . Vi får hoppas det finns intresse , jag tycker det är skoj att den lilla metallbrickan i insidan av dörrarna är kvar.

Comment

Ursprungligen postat av storslagen Visa inlägg
          Eftersom jag inte har satt ihop den ännu så är jag inte jättesäker på hur den ska vara men det finns ju "sidoväggar" som man ska "hänga" upp underskåpen på , på något vis & då blir det att den står på fötter . Jag vet inte hur din ser ut E.B ?

Ja det tycks vara bra kvalitet , jag tror dock inte vi ska behålla alla tre sektionerna , och egentligen ska de väl säljas tillsammans . Vi får hoppas det finns intresse , jag tycker det är skoj att den lilla metallbrickan i insidan av dörrarna är kvar.
          Det stämmer, den står ju på gavlarna. Jag har bara en sektion och den kostade 40:-.

Comment

Ursprungligen postat av E.B. Visa inlägg
            Det stämmer, den står ju på gavlarna. Jag har bara en sektion och den kostade 40:-.
            Oj , det var billigt . Har kikat på blocket & där fanns det två sektioner som låg i prisklassen 1200-2000 kr ..

Verkar som om både du & jag lyckats fynda ! roligt

Comment

Hallå,
              Sälj inte, möblera om eller magasinera. Hyllan kommer att platsa på Moderna om några år. So long...

Comment

Oj är det så pass ?
                Jag är helt ny på detta planet så en liten undring? (Ni kommer tycka jag är knäpp)
                Vad innebär det att den kommer platsa på moderna (museet) antar jag att du menar ??
                Eller är jag ute & cyklar

Comment

Hallå igen,
                  Jag skojade lite och menade kvalitetsauktionerna med Moderna som tema. So long...

Comment

HAHA ,. ja du ser ! vilse i pannkakan kan man nog säga !

Comment

Working...
                    X