Jag har i alla fall köpt en gammal chiffonjé för att kunna ställa fram några utav mina kära ägodelar. Det är inget högt värde i möbeln pga alla skavanker men jag tycker att den uppfyller sitt syfte i mitt hem
Tills jag hittar nåt annat.
Det jag undrar om är ju så kart ålder på chiffonjén. Jag har inte kunnat ta bra bilder på baksidan, pga vikten. Tungt och jobbigt att flytta fram och tillbaka...
Det är inte ett helt bakstycke utan det är nån sort av plank eller brädor som sitter där. Nån sort av fattigmans lösning skulle jag tro. Eller så byggde man så på vissa ställe i landet. Med mina ringa kunskaper i dessa område vill jag inte uttala mig så mycket utan jag vänder mig till er för att få lite hjälp eller åtminstone vägledning

Mvh Bonnie
Tills jag hittar nåt annat. Det jag undrar om är ju så kart ålder på chiffonjén. Jag har inte kunnat ta bra bilder på baksidan, pga vikten. Tungt och jobbigt att flytta fram och tillbaka...
Det är inte ett helt bakstycke utan det är nån sort av plank eller brädor som sitter där. Nån sort av fattigmans lösning skulle jag tro. Eller så byggde man så på vissa ställe i landet. Med mina ringa kunskaper i dessa område vill jag inte uttala mig så mycket utan jag vänder mig till er för att få lite hjälp eller åtminstone vägledning

Mvh Bonnie

Comment