Börjar bli lite desperat, kan nån kanske ha nåt tips eller fundering på alternativ...
Behöver, och vill ha
, förvaring med glasdörrar, helst 40-tal. Idealet skulle vara såna enkla bokskåp med skjutdörrar, med ca 30 cm djup, helst på ben. Gärna mörk björk, med nån liten kant i annan träfärg, som är vanligt på dem. Vanliga glasdörrar, ev. med nån enklare utsmyckning, går också bra. Höjd allt mellan en och två meter. Bruksföremål till hyfsat lågt pris. Och i Stockholm. So far so good.
Men: det ska vara en bredd på 2,5-3 meter, helst 2,8. Alltså förmodligen två likadana, eller nåt.
Finns det överhuvudtaget nån rimlig chans att hitta nåt sånt?
Börjar i min desperation snegla på IKEAs Billy, men vet att med honom skulle jag bli olycklig.
Behöver, och vill ha
, förvaring med glasdörrar, helst 40-tal. Idealet skulle vara såna enkla bokskåp med skjutdörrar, med ca 30 cm djup, helst på ben. Gärna mörk björk, med nån liten kant i annan träfärg, som är vanligt på dem. Vanliga glasdörrar, ev. med nån enklare utsmyckning, går också bra. Höjd allt mellan en och två meter. Bruksföremål till hyfsat lågt pris. Och i Stockholm. So far so good.Men: det ska vara en bredd på 2,5-3 meter, helst 2,8. Alltså förmodligen två likadana, eller nåt.
Finns det överhuvudtaget nån rimlig chans att hitta nåt sånt?
Börjar i min desperation snegla på IKEAs Billy, men vet att med honom skulle jag bli olycklig.
Comment