Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gungstol

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Gungstol

Hej, hittade denna ihoppfällbara gungstol i en antik butik. Har aldrig sett något liknande. Finns det någon som vet vem som kan ligga bakom den, ålder, är det sk stilmöbel tro?
    Bifogade filer

Hallå,
    Inte jag heller, men mitt luktsinne vädrar Indien, som ju hade stark influens från England. Kan naturligtvis komma från andra länder i Asien. Solen ser ut att vara ganska så ung och väl bibehållen och tanken är väl att man använde den utomhus... so long...

Comment

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
      Hallå,
      Inte jag heller, men mitt luktsinne vädrar Indien, som ju hade stark influens från England. Kan naturligtvis komma från andra länder i Asien. Solen ser ut att vara ganska så ung och väl bibehållen och tanken är väl att man använde den utomhus... so long...
      Ok! Tack för svaret.den är väldigt välbehållen så den är säkert tillverkat under vår tid. Lite kul och annorlunda dock😄

Comment

kik på skruerne. De ser ud til at være anno 2014.

Comment

Ursprungligen postat av hose Visa inlägg
          kik på skruerne. De ser ud til at være anno 2014.
          Hej, Tror du har fel där, tänker 60-tal. Se ex.http://antiquechaircollection.blogsp...chair.html?m=1 eller sök på folding-rocking-chair. Har hittar liknande som min.

Comment

Ja som sagt ny. Om det er 1959 eller 2014. ny ny ny.

Comment

Ursprungligen postat av hose Visa inlägg
              Ja som sagt ny. Om det er 1959 eller 2014. ny ny ny.
              okey det är inte en antikvitet i den bemärkelsen du menar dock en trevlig möbel från förr. För mig är nytt Ikea och Mio 😉Tack för svaren och synpunkterna!

Comment

Working...
              X