Hej, hittade denna ihoppfällbara gungstol i en antik butik. Har aldrig sett något liknande. Finns det någon som vet vem som kan ligga bakom den, ålder, är det sk stilmöbel tro?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gungstol
Collapse
X
-
Ok! Tack för svaret.den är väldigt välbehållen så den är säkert tillverkat under vår tid. Lite kul och annorlunda dock😄Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inläggHallå,
Inte jag heller, men mitt luktsinne vädrar Indien, som ju hade stark influens från England. Kan naturligtvis komma från andra länder i Asien. Solen ser ut att vara ganska så ung och väl bibehållen och tanken är väl att man använde den utomhus... so long...
Comment
-
Hej, Tror du har fel där, tänker 60-tal. Se ex.http://antiquechaircollection.blogsp...chair.html?m=1 eller sök på folding-rocking-chair. Har hittar liknande som min.Ursprungligen postat av hose Visa inläggkik på skruerne. De ser ud til at være anno 2014.
Comment
-
okey det är inte en antikvitet i den bemärkelsen du menar dock en trevlig möbel från förr. För mig är nytt Ikea och Mio 😉Tack för svaren och synpunkterna!Ursprungligen postat av hose Visa inläggJa som sagt ny. Om det er 1959 eller 2014. ny ny ny.
Comment
Comment