Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Art Déco bordslampa - sälja eller behålla...? - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Art Déco bordslampa - sälja eller behålla...?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Art Déco bordslampa - sälja eller behålla...?

Denna lampa har jag släpat runt på i ganska många år, den fungerar men har tyvärr en spricka i glaset längst ned på höger sida som jag har limmat. Jag har försökt sälja den men det slutar alltid med att jag ångrar mig... tror att det är meningen att jag ska behålla den faktiskt!
    Vad tycker ni?
    EvaClick image for larger version

Name:	Art Deco Bordslampa tänd.jpg
Views:	1
Size:	50,9 KB
ID:	658730Click image for larger version

Name:	Art Deco Bordslampa gult sken.jpg
Size:	48,2 KB
ID:	658731Click image for larger version

Name:	Art Deco Bordslampa i brons.jpg
Size:	53,6 KB
ID:	658732

Vad snygg den är!
    Om du känner at du ångrar dig, tycker jag du skal behålla den. Jag ville också ångrat mig om jag skulle sälja en sån där fin lampa

Comment

Art Déco lampan

Ursprungligen postat av Cydonia Visa inlägg
      Vad snygg den är!
      Om du känner at du ångrar dig, tycker jag du skal behålla den. Jag ville också ångrat mig om jag skulle sälja en sån där fin lampa
      Tack - ja, jag tycker väldigt mycket om den. Antagligen därför jag alltid sätter ett alltför högt reservationspris när jag bestämmer mig för att sälja den... !

Comment

Här kan du köpa en till (nästan likadan)
        Köp och sälj konst och design på Bukowskis. Hos oss hittar du allt inom inredning och design, möbler, konst, smycken & klockor. Onlineauktioner. Liveauk...

Comment

Working...
        X