Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

böcker om antikt porslin och glas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• böcker om antikt porslin och glas

Eftersom jag är ganska ny inom det här och mitt störst intresse är antikt glas även pressglas och porslin skulle jag vilja få råd av ngn mer insatt om böcker som jag skulle ha nytta av. Jag vet att jane fredlund skrivit ngn bok im porslin ocj glas 1790-1990. Tacksam för svar och hänvisningar. Vet inte om jag kan ta upp det här, här men jag söker även bloggar av sådana m mitt intresse

Eftersom du visar intresse och är du visuellt känslig är dom gammla häftena typ "klubbat på auktion" ganska bra i vart fall en fröjd för ögat kostar 1 krona på loppis.

Comment

Ursprungligen postat av annestig Visa inlägg
      Eftersom jag är ganska ny inom det här och mitt störst intresse är antikt glas även pressglas och porslin skulle jag vilja få råd av ngn mer insatt om böcker som jag skulle ha nytta av. Jag vet att jane fredlund skrivit ngn bok im porslin ocj glas 1790-1990. Tacksam för svar och hänvisningar. Vet inte om jag kan ta upp det här, här men jag söker även bloggar av sådana m mitt intresse

Tittar du längst nere på varje område finns det rubriker som handlar om böcker inom dessa områden. Om du sen läser en del av inläggen kommer du att hitta hänvisningar till bloggar och liknande. Ett exempel på en blogg är porslinsbloggen.blogspot.com
      Lycka till!
      Söffe

Comment

Working...
      X