Plötsligt känns min Ford ganska tråkig.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visst platsar det under konst?
Collapse
X
-
Du har rätt, Janne R. Visst platsar det.
Här är mera bilkonst! http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=21790Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
-
Bäst var ändå den futuristiska baggen som mest påminner om chest-bursting Alien av H.R. Giger... Ett mysko sammanträffande eller en verklig förebild?
Comment
-
Skall erkänna att jag letat efter en bild på Chevroner, Citroëns emblem, men inte funnit någon jag kan kopiera.
De mest fantastiska fordonen som finns!
Inget Ni säger kan få mig att ändra åsikt, ni Vo_voåkande antiknasare!
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Jag har en försmak för Art Deco kvinnor så inte skulle jag gråta om jag fickUrsprungligen postat av Janne R
glida omkring med en sådan på huven.
Nu menar AF som de flesta nog förstår gjutna sådana och inte äkta kvinnor,
bäst att tillägga det innan 766 m.fl. kommer med någon kul kommentar ;-)
Min mor är föresten en helt äkta Art Deco kvinna, men inte mycket att ha
på huven på en bil
Comment
-
Tja, jag är inte säker på att det blir något av idén och det lär dröja innan jag har det hantverksmässiga kunnandet att förverkliga idén, men blir den gjord så lovar jag att posta en bild på ringen bara man påminner mig! Jag är lite disträUrsprungligen postat av Janne RKul, kan vi få se skapelsen när den är färdig?
Comment
-
Åja Sladden, helt ensam är du absolut inte! Även jag är citroënist (C5 V6), och självaste Ballonggreven har en liten bil som i alla fall bär citroënlogga...Ursprungligen postat av SladdenSkall erkänna att jag letat efter en bild på Chevroner, Citroëns emblem, men inte funnit någon jag kan kopiera.
De mest fantastiska fordonen som finns!
Inget Ni säger kan få mig att ändra åsikt, ni Vo_voåkande antiknasare!
Comment
Comment