Ja så börjar inköps kassan tryta! Imorgon bär det iväg för en sista resa till Helsingör för att avnjuta god öl och en eller ett par O.P! Jag var bara tvungen att köpa denna tavla innan dess, men jag vet inte varför jag fastnade för den. 400kr blev priset
! Kan någon tala om för mig villken Strömberg detta kan vara?
! Kan någon tala om för mig villken Strömberg detta kan vara?
Comment