Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

sommarens sista inköp

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• sommarens sista inköp

Ja så börjar inköps kassan tryta! Imorgon bär det iväg för en sista resa till Helsingör för att avnjuta god öl och en eller ett par O.P! Jag var bara tvungen att köpa denna tavla innan dess, men jag vet inte varför jag fastnade för den. 400kr blev priset! Kan någon tala om för mig villken Strömberg detta kan vara?
    Bifogade filer

måttet på duken är 75*50
    mvh

Comment

Jag har försökt googla en hel del,men den enda jag kan jämföra med både tidsmässigt och konstnärligt,ljuset i tavlan samt motivet, är Julia Strömberg!
      Kan det vara J.Strömberg eller det finns någon annan?
      mvh

Comment

FINNS HÄR INGEN SOM KAN HJÄLPA MIG MED DENNA TAVLA?
        mvh

Comment

Tyvärr,det enda jag kunde göra vara att goggla mig fram. Se om du inte kan hitta några strömbergtavlor där de vissar signaturen, det fanns ju en del bilder när man gjorde bildsök. Visa den för ett bättre auktionshus, en del har även värdering över nätet.
          Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Tack för ditt svar Tingeling! Jag har försökt med att googla, men kan inte hitta en bra signatur att förstora! Får väl köra iväg tavlan till ett auktionshus då.
            mvh

Comment

Working...
            X