Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Digital grafik...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Digital grafik...

...kallas väl sånt här?
    I alla fall är jag stolt far till kontnären.
    Sonen ska studera grafisk design inom 3D-animation och spelutveckling på högskolan.
    Då gör man tydligen dylika ting.
    Påminner mig om skroven på rymdskeppen i Star Wars.
    Bifogade filer
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Häftigt vad en del kan åstadkomma om de har rätt verktyg och kunskaper men framför allt så krävs det ju kreativitet och fantasi.
    Har själv en del verktyg och skulle gärna vilja.....men bildskärmen förblir vit

Comment

Fin bild han gjort!

Har själva varit inne och pillat lite i de dära grafikproggen men det var några versioner tillbaka i tiden

På tal om Star Wars kolla detta Hemmabio-rummet:

Tosig i Vaser - [MP Antik & Design]

Comment

Jodå, det är fantastiskt vad man kan åstadkomma med datorgrafik. Jag har sett att man själv kan modda karaktärer till olika dataspel. Man kan också sitta och pilla ihop egna vagnar och spår till Disney Coaster (bergochdalbanesimulator) så att man kan bygga virtuella kopior av befintliga banor. Bara att läsa manualen räckte för mig!

Comment

Ursprungligen postat av PAT Visa inlägg
          Fin bild han gjort!

Har själva varit inne och pillat lite i de dära grafikproggen men det var några versioner tillbaka i tiden

På tal om Star Wars kolla detta Hemmabio-rummet:

Är bion på riktigt!?
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

Comment

Jadå, för de som har "riktiga pengar" kan sånt dära vara möjligt

Här är länk till den ovan och lite bilder på en som gjort liknande batmans grotta - hembio:
            http://www.techeblog.com/index.php/t...-theater-rooms
            Tosig i Vaser - [MP Antik & Design]

Comment

"Operahuset" var väl sjukt fräckt. Riktigt klassisk salong.
              Konfucius

Comment

Ursprungligen postat av PAT Visa inlägg
                Jadå, för de som har "riktiga pengar" kan sånt dära vara möjligt

Här är länk till den ovan och lite bilder på en som gjort liknande batmans grotta - hembio:
                http://www.techeblog.com/index.php/t...-theater-rooms
                Only in America....
                Men det finns faktiskt fräcka privatsalonger (usch, det där lät, det) även i Sverige!

Jag gillade Barco-projektorn i läderlappsgrottan!

Comment

Working...
                X