Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Extended vision

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Extended vision

Hej, här kommer mitt senaste konstverk. Den mäter hela 180x90 cm och är akryl på canvasduk. Vad tycker ni om den?

Ha de bra/ Michael

Ah jag ser genast att det är Trasan Apansson som varit framme.

Comment

Det är alltid kul med ett okunnigt inlägg från en sk konstvetare. Ett gott råd lär dig vad som är essensen i konst innan du skriver obegåvade insändare...

Comment

Ja om du anser att det är konst bara för att det är konstigt så låt gå.
        Jag tror att konst är något som är lite mer än bara några färgklickar på ett alltför fint underlag i sammanhanget.
        Men kan du inbilla någon att ovanstående är bra så är det bara att gratulera.
        Det skall nog inte vara några problem att inbilla med det utbudet av påverkbara själar som finns.
        Ta en runda på Louvren så du får en inblick i vad konst är, kan inte vara fel eller hur?
        Vad du menar med obegåvad ser jag som ett skämt, du är nog en manipulerad sälle.

Comment

Här har vi en bild av konst, för att framställa en sådan får man ha något innanför pannbenet. Givetvis gäller det för att utföra i orginalutförande.
          Bifogade filer

Comment

Jag håller med dig att även din bild är konst. Men det är snarare konst som mina barn gör på dagis, vilket passar bra på kylskåpet i köket...
            Här är en bild på riktig konst.

Det blev en bild av turner. En mästare på att gestalta ljus och djup.

Comment

Haha Hektor har klampa i klaveret, hur känns det att ha sagt fel replik vid fel tillfälle trots ovetskap om konstnär? (kunde du ju inte veta)
              --eller hur det nu va.

Comment

Har han? I mitt tycke har han varit helt korrekt. Han har svarat på frågan som ställdes med sina välgrundade åsikter (själv är jag för väluppfostrad för att säga vad jag tycker). Konst går att bedöma oavsett om man vet vem konstnären är eller ej.

Comment

Haha Nisse 8 har klampat i klaveret??
                  Läste inläggen med nyktra ögon och ser att jag misstolkade inlägget 21.13
                  Sorry.
                  --eller hur det nu va.

Comment

Gall... barn har framtiden utstakad såsom goda konstnärer. Skulle vi kunna få se
                    några verk.
                    Inget fel på Turner men det gäller nog att se helheten för att kunna bedömma, Nisse....
                    Man kunde få någon molekyl av en Rembrandt, skaffa sig ett elektronmikroskop beskåda, sitta och njuta.

Comment

Nisse för sent skall syndarn vakna! Men i detta fallet gör det inte så mycket.

Comment

Ursprungligen postat av Hektor Visa inlägg
                        Nisse för sent skall syndarn vakna! Men i detta fallet gör det inte så mycket.
                        Tack Hektor

Det är spritens fel att ni låter era barn svälta, det är spritens fel att ni klår era fruar, det är spritens fel att ni skjuter på era svärmödrar och det är spritens fel att ni missar
                        --eller hur det nu va.

Comment

Working...
                        X