Har en lite fråga för en polare, han har i sin ägo en gåva från Conny Burman från hans tid som teckningslärare som han ärvt från sin farfar, gåvan består av div skolteckningar av Gustav 5 adolf (V gurra ) samt en teckning som är signerad. I akten finns det en skrift från kronprinsen att han skänkt teckningarna till Burman samt ett gåvobrev från Burman till farfar att han skänkt dessa till honom. Enligt vad jag förstår så finns det inga teckningar av honom enligt uppgifter från Bernadottska biblioteket.
Min fråga är, vad kan en sådant akt vara värd som verkligen verkar unik på alla sätt och vis???
Bild kommer så fort mailet kommit fram :-.P
Min fråga är, vad kan en sådant akt vara värd som verkligen verkar unik på alla sätt och vis???
Bild kommer så fort mailet kommit fram :-.P
Comment