Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fakta tack

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Fakta tack

vill gärna ha lite mer info kring en tavla för att se om det stämmer med den information jag fått och den värdering jag har fått.

Konstnär : Wilner Kite 1800 talet - stämmer? Värde?

Rent spontant ser detta ut som en reproduktion. O inte målad för hand i olja.

Comment

hah

målad i olja är den kan jag lova =)

Comment

Ursprungligen postat av begagnade.org Visa inlägg
        vill gärna ha lite mer info kring en tavla för att se om det stämmer med den information jag fått och den värdering jag har fått.

Konstnär : Wilner Kite 1800 talet - stämmer? Värde?

www.begagnade.org
        Joseph Milner Kite 1862 -1946 kanske? Omöjligt att värdera online. Vänd dig till en erkänd auktionsfirma!

Comment

För det första så är det dåliga foton. På dom foton du har syns inte ett riktigt penseldrag. Redan i slutet på 1800 talet var man duktiga på att trycka i olja. Dra några penseldrag ytligt för att få lite penseldrag.
          Sedan kan du ha lite trevligare attityd här tycker jag!

Lite priser internationelt på honom
          Last edited by MrTompa; 2012-01-29, 23:24.

Comment

ja

det var inte meningen att ha en dålig attityd ,ber om ursäkt för detta. och tack för alla fina svar!

Comment

Har du tur så visar det sig att det är samma modell!

Comment

hey

Jaa det vore verkligen tur . Är duktigare på ramar än Målningar, verkar ha originalramar också Träbaksida osv. många bra länkar från alla er. Kanske bör lämna in denna för värdering . Om ni hade denna tavla och ville göra er av med den vart skulle ni vända er? samt vart sälja?

Comment

Working...
                X