Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gigantisk tavla 153x122 cm, kan ej tyda signaturen, behöver professionell hjälp!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Gigantisk tavla 153x122 cm, kan ej tyda signaturen, behöver professionell hjälp!

Tyvärr är min tavla en aning svårplacerad på grund av storleken 153x122 cm, dock är motivet tilltalande så jag har svårt att göra mig av med tavlan.

Jag skulle vilja veta vem som kan ha gjort den och ungefärlig tidsperiod. Jag har bifogat en närbild på signaturen som syns längst ned till höger.

På baksidan på ramens överkant står det "3367 NKR". Vad betydelsen av detta är vet jag inte, så mitt hopp står till Er!

Jag inser att värdet är lika mycket som någon är beredd att betala, men har någon av Er bättre insikt om detta så är det också värdefull information! STORT tack på förhand!
    Bifogade filer

Jag tror att det kan vara en sk dussintavla som såldes på 90-talet i större möbelaffärer typ Stalands och Mio.

Comment

Jag tror det skall vara Lee Reynolds.
      Slainte Mhath

Comment

Det gäller förmodligen att få den autentierad.

Comment

Jag är imponerad av all kunskap som finns i detta forum, så tack "luchur", "Kaptenen", "Manga64" att Ni tog Er tid att bringa klarhet i min tavla! Jag ska forska mer kring "Lee Reynolds"!

Comment

Working...
          X