Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hjälp ?
Collapse
X
-
Du MÅSTE själv komma fram till vad som är tryck och vad som är original. Om du inte kan - ta hjälp. Det bör helst ske IRL - inte över nätet.
Om inte du kan se, som har tavlorna framför dig - hur ska då någon här kunna göra det?
Själv gissar jag att alla utom Damen i blått är olika former av tryck.Last edited by HgF; 2011-03-12, 10:06.
Comment
-
Jag tyder det till Andesjö och googlar man på det så får man en del träffar på en Charles Andesjö.Ursprungligen postat av RasmusG Visa inlägg1:a är tryckt.
tror zigererna är det med.
Båten på stranden och dam i blått är målade.
och stugan med.
Dam i blått är målad av c. avdejö.
stugan Johan eller jonas borkman?
hamnen oläslig signatur.¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Comment
-
Symaskinen har tyvärr inte så högt värde.. från några hundra till kanske max 500 kr...
Kolla på Tradera och Blocket och se vad de säljer för där....då har du värdet.
Ang tavlorna så måste du väl se om det är tryck eller målat ? ?http://gilasgrotta.blogspot.com/
Comment
-
På min handbok för symaskinen står tryckåret 1953, men det skulle inte förvåna mig om modellen började produceras 1948.Ursprungligen postat av Kolmårdstrollet Visa inläggDin maskin är nog av senare datum. Slutet av 50-talet, början på 60.
Comment
-
Comment