Jo, det är ju så bildspråket kan krångla till det. Man identifierar, känner igen och man glömmer att andra har andra associationer. Det finns rekomondationer för hur ett bra bildspråk kan ta sig ut.
Tack för dina innehållsrika och vettiga svar! Det skulle vara roligt att se bilder på dina teckningar men det känns som om en del personer här ligger i startgroparna för att hugga till med något giftigt svar på alla inlägg! Synd!
Men ditt svar ger mig blodad tand för fortsatta eftersökningar!
Tack för dina innehållsrika och vettiga svar! Det skulle vara roligt att se bilder på dina teckningar men det känns som om en del personer här ligger i startgroparna för att hugga till med något giftigt svar på alla inlägg! Synd!
Vänliga hälsningar "Cicely"
Hej Cicely
Jag är som du, ganska ny, på detta forum. Jag lägger ingen vikt i huruvida svaret var giftigt eller inte. Hoppas bara du fortsätter att ge forumet en chans, då det är ett av de bättre forum som jag varit medlem på.
Jag tror du kommer märka den positiva stämning samt den oerhörda kunskap som finns här om du stannar kvar.
Vänliga hälsningar "Cicely"
Om du menar att mitt inlägg var giftigt kan jag bara beklaga. Det var menat att försöka komma sanningen närmare. "Oskolad" och "proffsigt" är inte värdeladdade ord i mina ögon, utan bara en beskrivning på hur man ska tolka objektet.
Comment