Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Christian Valentinussen tavla - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Christian Valentinussen tavla

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Christian Valentinussen tavla

Jag har köpt en oljemålning med motiv Skagenfiskare av Christian Valentinussen.
    Vet någon något mer om denna tavla ? Har jag gjort ett fynd eller är signaturen inte äkta ?

Inte för att jag förmodligen kommer att kunna vara behjälplig i din fråga men bilden är väääääldigt stor och går inte att se i helhet. Kan du förminska bilden och lägga in den igen?

Comment

Jag tog mej friheten att förminska bilderna så att vi kan se dem.
      Bifogade filer
      Last edited by Kecke; 2010-07-25, 10:26.

Comment

Ursprungligen postat av luchur Visa inlägg
        Inte för att jag förmodligen kommer att kunna vara behjälplig i din fråga men bilden är väääääldigt stor och går inte att se i helhet. Kan du förminska bilden och lägga in den igen?
        Hej
        Christian Valentinussen är dansk och allt han målar/målade är från Lökken på danska västkusten.
        Tidigare var "värdet" högra, ca 2-3000 dkk för en tavla, men nu kan man köpa en tavla för under 1000 kr.
        Köpte en tavla på "Lauritz.com för 500 kr.
        Tycker det var ett bra pris.
        Benny

Comment

Välkomna till forumet!

Värderingen som Du, arildsen, ger verkar stämma väl...

Hvis du gerne vil prøve noget nyt, og hvis du ikke har den store erfaring med at kigge på og nyde abstrakt kunst, bør du måske overveje at give det et skud til.

Comment

Working...
          X