Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

annika jägfeldt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: annika jägfeldt

Hej!

Har ropat in en i mitt tycke underbar akvarell på auktion, av Annika Jägfeldt. Jag hittar massor av info om konstnären på nätet men ingen prisbild. Jag undrar vad en sådan här akvarell skulle kosta idag av henne, jag vet att det vid inköpstillfället på galleriet ( se bild) kostade 900,-, men vad kostar den idag??

tacksam för hjälp.

Sweet honey
    Bifogade filer

Hon hade en Rolling Stones-utställning på Volvo Show Room för något år sedan, så det går nog bra för henne. Men jag har tyvärr ingen aning om vad hennes gamla grejer går för. De känns lite otypiska för henne idag.

Comment

Var inne på hennes hemsida. Tydligen ägnar hon sig uteslutande åt porträtt av diverse mer eller mindre kända personer. Har sökt konstbörsen men hittar inga noteringar. I dagsläget tar hon nog bra betalt för sina målningar.
      Aj då. Såg inte att Peter S. skrivit nästan samma sak. Man skall tydligen inte sätta på kaffe mitt i skriveriet.

Comment

Ja, tack snälla ni, hittade en gammal auktionsnotering från 2002, då såldes 1 akvarell för 1300,- tror jag det var, kanske någonstans där då.

Comment

Working...
        X